Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

«Πρόκληση για μένα ο ΠΑΟΚ»



Ελπίζω την Τρίτη, το αργότερα την Τετάρτη να βρίσκομαι στην Θεσσαλονίκη. Ανυπομονώ να γνωρίσω τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ και να αρχίσω προπονήσεις με την ομάδα"
Για τον λόγο που είπε το «ναι» στον ΠΑΟΚ: "Είμαι πολύ φιλόδοξος ποδοσφαιριστής, θέλω να παίξω σε πολύ υψηλό επίπεδο, να αποδείξω την αξία μου και νομίζω ότι ο ΠΑΟΚ θα με βοηθήσει σ' αυτό. Ξέρω ότι είναι μία μεγάλη ομάδα, από τις παραδοσιακά μεγάλες ομάδες της Ελλάδας, με πολύ απαιτητικό κόσμο και σημαντική παρουσία και στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις".

 Για το αν έχει μάθει κάτι για τον ΠΑΟΚ: "Έχω δει πολλά πράγματα στο διαδίκτυο, η αλήθεια είνα,ι όμως, είναι ότι έχω μιλήσει πολύ με τον Γκλεν Σάλμον που πριν λίγα χρόνια αγωνίστηκε στον ΠΑΟΚ. Μου είπε τα καλύτερα και για τον κόσμο και για την ομάδα. Ότι είναι μία πραγματικά μεγάλη ομάδα, με οπαδούς που την ωθούν να βρίσκεται ψηλά. Νομίζω ότι μου είπε όσα χρειάζομαι για να αρχίσω να συνεισφέρω και εγώ ό,τι μπορώ άμεσα".

 Για το αν ξέρει κάποιον ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ: "Δεν έχω εστιάσει συγκεκριμένα σε κάποιο παίκτη, θυμάμαι όμως το παιχνίδι με την Τότεναμ στο Γουάιτ Χαρτ Λέιν. Εκεί είδα μία πραγματικά πολύ καλή ομάδα, με πολύ ωραίο τρόπο παιχνιδιού. Δε σου κρύβω ότι ανυπομονώ και εγώ να γίνω μέλος της".

 Για το αν έχει μιλήσει με τον Δώνη: "Έχω μιλήσει μέσω τρίτων. Γνωρίζω τις σκέψεις του και πραγματικά μου αρέσει που αποτελώ δική του επιλογή. Θέλω να έρθω το συντομότερο δυνατό για να δουλέψω και μαζί του και με τους νέους συμπαίκτες μου. Αποτελεί πρόκληση για μένα ο ΠΑΟΚ γιατί ξέρω ότι είναι μία ομάδα που θέλει πάντα να είναι σε υψηλό επίπεδο"
Πηγη


Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: