Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

"Όταν θα φύγω από τον ΠΑΟΚ, θα φύγω τελείως"

Ο αρχηγός του ΠΑΟΚ Πάμπλο Γκαρσία μίλησε για τα 2 παιχνίδια που ακολουθούν τονίζοντας πως η ομάδα πρέπει να κερδίσει ακόμα και αν οι άλλοι έχουν την εύνοια της διαιτησίας, ενώ άφησε αιχμές για τον Κοντρέρας και τα όσα είχε πει.

Τα όσα είπε ο Ουρουγουανός:

- Θα είσαι έτοιμος για τα ντέρμπι;

«Είμαι χαρούμενος, διότι η μαγνητική δεν έδειξε τίποτα. Ημουν αρκετά ανήσυχος, είναι η αλήθεια. Πλέον, είμαι στη διάθεση του προπονητή».

- Νιώθεις σαν καθηγητής λυκείου έχοντας τόσους νεαρούς παίκτες κοντά σου;

«Μου αρέσει που βλέπω νεαρούς παίκτες να ξεκινούν τώρα την καριέρα τους. Εμείς οι μεγαλύτεροι πρέπει να βοηθήσουμε τους πιτσιρικάδες».

- Τι περιμένεις από τον ΠΑΟΚ στα δυο προσεχή ντέρμπι;

«Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μπούμε στο γήπεδο και να κερδίσουμε. Σε κάθε μας παιχνίδι βελτιωνόμαστε, αλλά το σημαντικό είναι το να κερδίσουμε».

- Ανάλογα με το αποτέλεσμα των δυο επόμενων αγώνων θα καθοριστεί και ο στόχος του ΠΑΟΚ;

«Δεν έχει σημασία τι λες, αλλά τι κάνεις. Στην ποδοσφαιρική μου καριέρα, σκεφτόμουν Κυριακή με Κυριακή. Ξέρω οτι υπάρχει μια άλλη ομάδα που κερδίσει όλα τα παιχνίδια και μερικές φορές με λίγη βοήθεια. Εμείς πρέπει να συγκεντρωθούμε και να δώσουμε το μάξιμουμ σε κάθε παιχνίδι που παίζουμε».

- Από τώρα άρχισες να σκέφτεσαι τον Ολυμπιακό; Διότι ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα που κερδίζει στα περισσότερα παιχνίδια...

«Εγώ αυτό που είπα είναι ότι η ομάδα που είναι πρώτη έχει πολλές φορές και μια μικρή βοήθεια. Δεν είπα οτι σκέφτομαι το παιχνίδι».

- Αν ο ΠΑΟΚ φτάσει κάποια στιγμή στην κορυφή, θα έχει και εκείνος αυτή τη «λίγη βοήθεια»;

«Ας αφήσουμε καλύτερα αυτό το παιχνίδι. Αρκετά ασχοληθήκαμε... Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας μόνο το παιχνίδι της Κυριακής, και την άλλη Δευτέρα θα σκεφτούμε και το μεθεπόμενο παιχνίδι. Ο αγώνας με τον Παναθηναϊκό είναι δύσκολος».

- Πέρυσι ο ΠΑΟΚ έσπασε την αρνητική παράδοση που είχε στο ΟΑΚΑ κόντρα στον Παναθηναϊκό. Αυτό σας δίνει άλλον αέρα;

«Δεν ασχολούμαι με τις παραδόσεις. Ακόμα και να μην είχε σπάσει, το μυαλό μας θα πρέπει να είναι στο να πάμε να κερδίσουμε».

- Εζησες έναν ΠΑΟΚ με παίκτες μεγάλους σε αξία, έμπειρους και είσαι μέλος ενός ΠΑΟΚ ως επί το πλείστον νεανικού. Ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία της τωρινής ομάδας;

«Υπάρχουν πολλά παιδιά που έχουν ταλέντο, τα οποία βελτιώνονται μέρα με τη ημέρα. Κάποιοι παίκτες έφυγαν από την ομάδα και πήγαν στο εξωτερικό και μακάρι και αυτά τα παιδιά να μεγαλώσουν και να φτάσουν και αυτά στο να παίξουν στο εξωτερικό».

- Ενας από τους συμπαίκτες σου γύρισε στην Ελλάδα και θα είναι αντίπαλός σου σε δύο εβδομάδες. Πώς νιώθεις που θα αντιμετωπίσεις τον Πάμπλο Κοντρέρας;

«Κάποιοι έφυγαν και γύρισαν...».

- Θα το έκανες ποτέ;

«Εγώ δεν προλαβαίνω να το κάνω αυτό... Εγώ όταν φύγω, θα φύγω».

- Θέλεις να στείλεις ένα μήνυμα στο κόσμο εν όψει της επιστροφής Κοντρέρας; Το λέω διότι στην Τούμπα υπήρχε ένα πανό εναντίον του...

«Δεν θα πρέπει να ασχοληθεί κανένας με τίποτε άλλο παρά μόνο με τον ΠΑΟΚ. Ολοι πηγαίνουν στο γήπεδο για τον ΠΑΟΚ. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Το κύριο μέλημα όλων είναι να στηρίζουν την ομάδα. Οι παίκτες έρχονται και φεύγουν».

-Πώς αισθάνεσαι που έχεις μείνει τόσο καιρό εκτός γηπέδου;

«Στα 26 μου, πριν από περίπου... 15 χρόνια, είχα υποστεί τρεις διαδοχικές θλάσεις. Φέτος είναι δύσκολη η κατάσταση. Υπάρχουν πολλές ιστορίες για τον τραυματισμό μου. Οποτε δε παίζω, υποφέρω. Σαν να μου έχουν καρφώσει ένα μαχαίρι. Πρέπει να προσαρμοστώ».

- Λένε ότι το πληγωμένο λιοντάρι είναι πιο επικίνδυνο...

«Αλήθεια είναι αυτό. Πρέπει να είμαι ήρεμος. Περνάω την ώρα μου στο σπίτι, με την οικογένεια. Εγώ τώρα δεν παίζω. Υπάρχουν και χειρότερα. Υπάρχει κόσμος που παλεύει για τη ζωή μέρα με τη μέρα. Για μένα είναι σαν να βρέθηκε μια πέτρα στον δρόμο μου».

Πηγή:www.paokmania.gr


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: